余黎青萍批港姐少布 黎諾懿︰唔通要著樽領衫? (18:57)

文章日期:2022年09月21日

監警會委員余黎青萍批評現時的電視及電影的色情暴力元素泛濫,同時指無綫電視(TVB)《香港小姐競選》佳麗們「少布到不得了」,又稱「對住曾志偉嗰啲咁樣,瞪大眼望到實,點解要著三點式答問題呢?我真係唔明」。TVB發聲明稱會就所有針對性之不實指控及惡意揣測保留法律追究權利。

黎諾懿的太太李潔瑩是2007年的落選港姐,諾懿今日在電台接受傳媒訪問時,就余黎青萍批評港姐的言論作出回應。他說︰「其實我真係唔明,著得少布就係色情,唔通要著樽領衫?咁講著樽領都可以好性感。」諾懿認為色情與否跟多布還是少布無關,最重要是意識上有沒有美感,正如韓國女團Blackpink的衣著也非常少布,但形象健康。

相關新聞︰余黎青萍批港姐少布 何小慧稱不會改變泳裝款式:早已安排好

相關新聞︰余黎青萍批評港姐少布 曾志偉面前著三點式答問題 TVB對惡意及不實指控保留法律追究權利

(即時娛樂)

 

相關字詞﹕余黎青萍 黎諾懿 港姐