李幸倪登上紐約時代廣場巨型LED屏幕 感恩新碟有好成績 (22:13)

文章日期:2022年09月22日

李幸倪(Gin Lee)登上Spotify為慶祝國際婦女節的全新企劃「EQUAL Global Music Program」,擔任本年度9月的香港代表,跟來自全球不同地區的女歌手共同傳遞女性音樂人的聲音。在美國時間2022年9月20日,位於紐約曼哈頓區的時代廣場(Times Square)上的巨型LED屏幕,將展示出與整座建築物一樣高的Gin照片,相當有氣勢。

Gin得知消息後說:「好榮幸,好開心我能夠喺New York Times Square出現!我知道有部份fans都身處美國,希望佢哋睇到之後都感受到呢份喜悅。亦都係一個推動力,希望將自己嘅音樂帶到更遠嘅地方。」Gin臨別環球前推出專輯《Time & Faith》,她表示很高興能夠取得好成績:「《Time & Faith》係同環球最後一隻碟,可以有咁好成績,有呢個難得嘅機會真係別具意義。」

Gin覺得呢一張專輯代表著她人生的一個轉捩點:「《Time & Faith》係講人生不同階段,同埋不同信念,呢份禮物係畀我嘅鼓勵,彷彿祝福緊我下一個階段要繼續做得更好,將更好嘅音樂帶畀更多樂迷。無論係人生定係事業,都係一個重要嘅轉捩點,呢隻碟係對我嘅一個祝福,亦希望送上一份祝福畀其他朋友。」

(即時娛樂)

相關字詞﹕李幸倪