李佳芯慈善短片推出1周逾11萬點擊 粉絲出動應援車助宣傳 (18:36)

文章日期:2022年09月25日

李佳芯(Ali)為慈善機構「耆智園」製作的短片《伴》,播出一周已錄得逾11萬點擊率。一班通芯粉(粉絲暱稱)集資安排大型應援車,於今個周末及周日停泊在尖沙嘴及銅鑼灣助偶像宣傳!Ali透過社交網「謝票」,更透露正在蘊釀進行新計劃。她說︰「看似閑適的躺着,可腦海已浮現下個project的藍圖。才發現,這幾年沒停下腳步、也沒停止學習,最近也終於感受到網絡平台的威力。腦退化症短片《伴》短短數天有差不多100K點擊。製作花絮片段亦已上載,謝謝大家的支持。還沒細想往後如何經營,相信,心會給予答案,然後,盡力於每個當下。」

Ali透露當日促成今次慈善合作,源於一次與影迷會的慈善探訪。她說︰「當年同Fan Club去做義工參觀耆智園院舍,突然有一個女粉絲喊,原來佢婆婆早一年因為腦退化症過身,令佢觸景傷情。經過呢件事後,同好多朋友傾開偈,開始發現身邊好多人嘅屋企人都有腦退化症,原來一個咁普遍嘅病,一直好多人都輕視咗,或者唔認識呢個病。我就開始有個想法,不如拍一條講腦退化嘅片,令大眾多啲關注呢個病患。」

首次身兼演員、導演、監製及編劇的Ali自嘲:「我哋得一日嘅拍攝時間,我呢一邊要做導演決定好多鏡頭拍攝,諗埋後期剪接,另一邊就要代入演員角色,嗰日簡直係精神分裂咁。」數到最難忘一幕,Ali表示最深刻是與張同祖的一幕吃飯戲,劇情講述飾演父親的祖哥因患有腦退化症,在吃飯時誤將魚當成蝦,身為女兒的Ali不但沒有反駁,反而一起「將錯就錯」。她說︰「我記得呢場戲係同祖哥即場構思出嚟,想用電影橋段帶出照顧者與被照顧者嘅日常,可能好多照顧者遇到呢個情况會覺得好麻煩,係一個負累,但諗吓其實對方都係你屋企人,有呢個病佢都唔想,呢個時候應該要大家好好諒解,照顧者要搵一個自己堅持下去嘅方式開心過日子。」

提到好友楊潮凱幫忙拍劇照,Ali笑言最後發現每張照片都是眉頭深鎖:「我張張相都皺晒眉,冇笑容,未見過自己呢個樣。可能因為我當時精神極度緊張 ,完全分唔到心,發現做幕後真係唔容易。」

(即時娛樂)

相關字詞﹕李佳芯