港姐決賽|曾志偉強調泳裝問答環節不變 身高限制只能咁望︰唔好歧視我 (21:56)

文章日期:2022年09月25日

監警會委員余黎青萍批評現時電視及電影的色情暴力元素泛濫,同時指無綫電視的《香港小姐競選》泳衣問答環節,指佳麗們「少布到不得了」、「答問題使唔使要喺冷氣房裏面,對住曾志偉嗰啲咁樣,瞪大眼望到實,點解要著三點式答問題呢?我真係唔明」,一番言論惹起熱議。

《2022香港小姐競選決賽》今晚(25日)假紅館舉行,曾志偉、鄭丹瑞、陳欣健及陳百祥(阿叻)繼續主持佳麗的泳裝問答環節。志偉先說︰「泳裝環節係我哋香港小姐嘅靈魂,所以今年要搞得特別啲。」阿叻問︰「有幾特別呀?係咪要啲佳麗着羽絨出嚟?」陳欣健接着說︰「唔係呀嘛,畀人哋彈兩句就要搵啲羽絨遮住晒?」

志偉笑答︰「我都驚㗎﹗我係驚啲人走晒呀,所以今年係唔同。嗱,我哋時代在變,泳裝不變﹗」鄭丹瑞瞪大雙眼對志偉說︰「人哋話你咁樣望住啲佳麗。」曾志偉自嘲︰「咁我嘅高度係只能望到咁,我夠想好似你咁高,由高望落去。大佬,唔好歧視我﹗」鄭丹瑞笑指他支持佳麗著羽絨出場,但出場後可以把羽絨除掉。

相關新聞︰港姐決賽|黎明坐「飛機」登場 顯天王氣派 候選佳麗伴舞

相關新聞:港姐決賽|梁超怡膺最上鏡小姐 許子萱獲頒國際親善小姐

相關新聞︰港姐決賽|紅館舞台兩邊設吊掛式屏幕 候選佳麗穿歷屆經典晚裝展美態

相關新聞︰港姐決賽|林二汶打頭陣出場表演 麥美恩誤踏鄭裕玲裙襬

相關新聞︰港姐決賽|宋宛穎卸任在即感不捨 邵初性感晚裝搶風頭

(即時娛樂)