梁超怡成有紋身而獲獎港姐 雙料亞軍許子萱滿意自己表現 (00:17)

文章日期:2022年09月26日

2022年香港小姐三甲塵埃落定,雙料亞軍許子萱被問到對結果會否感失望時?她說:「我專誠返港參加比賽,冇太大期望,當嚟玩下同體驗舞台,行到咁遠已經好開心,亦戥冠軍(林鈺洧)開心,我仲開心係攞咗國際親善小姐獎,因為可以代表香港,將香港宣傳給全世界,對我嚟講係好寶貴經歷。(輸在什麼?哪環節做得不好?)所有嘢有進步空間,但我對自己努力,3個月嚟成果都好滿意。(曾志偉窒你擦鞋?)我對當時答案幾滿意,我鍾意鍾楚紅師姐,身邊有朋友話我同佢幾似,抽到個牌攞咗嗰條問題,幾有緣分。(受負面新聞影響?)我覺得冇乜嘢,傳言就係傳言﹑新聞就係新聞,睇番自己表現,都係好滿意嘅。」

雙料季軍梁超怡被問到是否滿意名次時,她說:「入到5強都開心,入到三甲同攞兩個獎都開心。(表現如何)每個人都有自己優點及發光點,只不過睇評判口味。(最想做什麼?)食嘢,呢幾個月食得清淡同好少,冇乜時間食嘢,想食火鍋及壽司。(是否覺得紋身影響到分數?)一開始有少少覺得,但我唔受外界新聞影響,最緊要做好自己。(開創歷史有紋身嘅港姐獲獎?)可能打破咗50年魔咒,自己都開心,但我覺得評判會注意其他。(留港發展?)睇公司安排。(想留娛樂圈發展?)當然有。」

(即時娛樂)