陳煒跟老公婚宴3次咀嘴 鮑姐熱淚盈眶 朱晨麗喜接花球 (12:27)

文章日期:2022年09月27日

陳煒(煒哥)與陳國強醫生於昨天(26日)簽字成為夫婦,一對新人晚上假半島酒店設宴,宴會約在8時開始,煒哥身穿長袖透視喱士大澎裙婚紗,披上頭紗,在恩師鄭偉強陪同下進場,之後鄭偉強將煒哥交到陳醫生手中,並説:「你一定要好好對佢,如果唔係我唔會放過你。You are a lucky guy!」 

煒哥與陳醫生在眾親友見證下交換戒指,並在眾人起哄下3度親吻,恩愛甜蜜。煒哥向在場好友道謝,煒哥說:「今(昨)晚到嚟嘅全部都係好惜我同陳醫生嘅朋友,首先好感激鄭偉強先生陪我進場,喺呢度無人畀佢夠有資格,因為佢係主宰我呢26年演藝人生嘅好重要一個人,當年如果唔係佢喺垃圾桶執番我份報名亞洲小姐履歷資料,就肯定冇今日嘅陳煒。 」

之後煒哥特別感激曾勵珍小姐,因為珍姐甚少出席藝人婚禮,但昨晚仍百忙中抽空到賀,煒哥和陳醫生感激珍姐愛惜。當煒哥提到鮑姐時,鮑姐更激動得熱淚盈眶,場面感人。

煒哥答謝各位好友後,輪到新郎哥發言,但新郞哥不是跟新娘子一樣,答謝所有親朋,而是說出「愛的宣言」答謝老婆,陳醫生說:「要多謝嘅人,佢都講晒,我想講,我以前叫佢Honey,但今日之後會改口,叫佢陳太或者老婆,過往佢陪伴咗我4年,呢段時間係我人生中,最開心嘅日子,多謝你,I love you!」

説到這裏,全場已拍手掌,然後陳醫生續說:「同埋我想喺呢度回應佢之前講50年不變嘅報道,我喺度講我係會50年+1日不變,嚟緊呢段時間都會惜你、寵你、愛你!」在場所有人士滿意這段愛的宣言,而煒哥亦回應陳醫生,是細心的好老公。

最後到拋花球環節,在場原來只有2位單身女士,在朱晨麗及江美儀的熱烈競爭下,結果由朱晨麗成功奪得。

(即時娛樂)