視后林夏薇大馬出巡 人氣爆燈 自製水果牛奶面膜護膚 (13:47)

文章日期:2022年09月28日

「視后」林夏薇與周嘉洛完成新劇《寵愛Pet Pet》拍攝後,已啟程到馬來西亞出席代言護膚品牌活動,相隔3年再踏大馬,人氣依然爆燈,吸引大批當地巿民圍觀,場面墟冚,就連薇薇亦指難以置信:「今次活動唔係周末舉行,本身都擔心大家要返工返學嚟唔到,但最後見到咁多人嚟支持,真係好感動。」

疫情影響全球,林夏薇亦不例外,已有3年沒有出埠的她,對於今次再飛,大表興奮:「好掛住馬來西亞美食,特別榴槤同肉骨茶,同埋可以親自多謝支持我嘅fans,心情好興奮。」

連續3年成為該護膚品牌代言,林夏薇對於肌膚護理可有特別心得?原來薇薇自中學時代,已開始保養肌膚,她還有一個小秘方:「飲食健康,飲多啲果汁,最緊要選擇適合自己護膚品,除咗用代言產品,我亦會自製水果牛奶面膜。」

此外,林夏薇過去1年一口氣拍完3套劇集,她覺得十分充實,稍後日子既要籌備新劇、為即將開播劇集宣傳,同時亦斟洽不少廣告,相當忙碌,難怪薇薇也笑言:「現趁有時間會陪屋企人及幾隻狗仔,假期都係一個好好自我增值機會,我會鍛練身體,始終有健康嘅體魄,先可以挑戰新工作。」

(即時娛樂)