陳健安孖The Hertz 11月麥花臣場館 首次合作開騷 (20:21)

文章日期:2022年09月29日

男歌手陳健安(安仔)與樂隊The Hertz,雖然多次合作,但合作開騷卻是首次,他們將於今年11月9日假旺角麥花臣場館舉行《我是現場》音樂會。

The Hertz說:「我哋好欣賞族長(安仔),已經合作過2次,不過2次都只係合作幾首歌,今次可以一齊搞一個concert,定晒成個旅程歌單、然後再重新編排,令人興奮!」安仔本身都很喜歡The Hertz的作品,期待能擦出火花,他說:「The Hertz嘅作品除咗Dreamy仲好Groovy,聽佢哋嘅歌會Chok甩頭。呢啲曲風都係自己好喜歡,所以好早之前我喺Online搞嘅個人演唱會《本原祭》,就搵咗佢哋做嘉賓,玩得好開心!我同主音Herman都鍾意Britpop、British rock,所以今次喺曲風上面應該會好好玩,好期待改編同唱大家嘅歌。」

音樂上的火花,要坐埋一齊Jam過先知,但兩個單位暖男的一面,大家早已見識過,安仔俏俏分享了他所認識的The Hertz,他說:「The Hertz嘅歌詞由鍵琴手Him Hui負責,好少可Band填詞可以填得咁好,同時又好貼地。其實以前喺唔同嘅Event同音樂會都夾過好多次,知道Him Hui會好細心去聽你唱緊乜嘢去彈每粒音,係好有feel好有感情嘅鍵琴手。」The Hertz亦分享了鮮為人知的一件小事,主音Herman說:「族長私底下同喺台上分別唔大,都係十分溫暖同埋caring嘅一個人。覺得咁樣嘅佢好好,好真。上次我哋搞專場前,佢喺電話對我嘅鼓勵令到我冇咁緊張,同埋喺台上講嘅一番說話我哋都記到今日,所以純粹可以話族長真係一個好好嘅人!」

(即時娛樂)