陳豪弗爆身形跟張繼聰有關 笑稱跟老婆陳茵媺拍劇「唔舒服」 (14:14)

文章日期:2022年10月04日

陳豪、孔德賢、阮嘉敏日前出席保健品牌活動,「愛妻號」陳豪分享健康心得時,透露與太太陳茵媺注重飲食,不過他對健康的注重,竟然是源自張繼聰。

陳豪表示跟張繼聰曾合作拍劇《誇世代》,他說:「當時見到張繼聰練到一身肌肉,於是向佢請教,自己開始做gym,但方法及飲食全部都唔正確,經佢介紹後,再次健身,原來想要再大啲嘅肌肉,除咗研究健身方向,要再注重飲食、餐單配合,亦因為咁開始注重營養問題,就係呢一個開始,令自己對健身、對心臟健康、內臟健康嘅注重。」

陳豪正跟太太合作拍攝無綫新劇,相隔多年再跟太太同框演出,陳豪笑言有點「唔舒服」,他說:「未試過用演戲身分對待大家,就算《天梯》時合作,都唔係直接對手,未試過銀幕上呢種角色同面對,呢種相處,我哋都要適應,但都OK嘅!」

提到陳茵媺闊別熒幕10年,陳豪透露太太亦有不習慣:「今次佢嘅挑戰好大,10年冇拍劇、好多劇本、好多rundown、好多對白需要出力記,另外同我一齊拍,亦係一個挑戰。」對於太太在劇中剷青霸氣造型,陳豪大讚:「我係欣賞嘅,今次佢角色女扮男裝,對佢係幾好挑戰,令人眼前一亮。」

同場的孔德賢在活動中大開金口唱3首歌,他指今次是第2次在台上獻唱,心情興奮;正忙於拍攝民初劇《本尊就位》的他,透露為趕劇已逾40小時沒有睡眠,1個月瘦了10公斤。此外,阮嘉敏離開《東張西望》後,她完成新劇《靈戲逼人》拍攝,她表示難忘農曆7月時,拍攝探靈戲份,幸好一切順利。

(即時娛樂)