落選港姐徐麟跑贏同屆佳麗 未簽約已獲重用 被曾志偉欽點做「獎老」 (12:37)

文章日期:2022年10月16日

應屆落選港姐徐麟雖然於決賽5強止步,甚至仍未動筆簽約無綫,但卻比同屆得獎佳麗率先跑出,獲無綫總經理曾志偉賞識,被「欽點」加盟《開心無敵獎門人》擔任「獎老」,昨晚(15日)她以一身卡通人物「百變小櫻」造型錄節目,並以半鹹半淡廣東話大放笑彈,「獎門人」志偉表明要令她成為「女金剛」。

徐麟首次擔任節目主持,同屆冠軍林鈺洧及季軍梁超怡特地支持,徐麟對獲安排任「獎老」也很驚訝,多謝「獎門人」給她機會。至於會否持續任「獎老」,她說:「試下先,話唔定,睇我表現囉!我有睇新聞同電影,加緊練習廣東話。」

她透露仍未動筆簽約,但今次機會難得,不想錯過,亦都想快點和觀眾見面。問怕不怕廣東話欠佳被取笑?她說:「我覺得大家都係講笑,代表對我關注,先可以令我快啲進步,已有心理準備畀『獎門人』整蠱,我唔介意,節目效果嘛!」

曾志偉表示之前與應屆港姐會面時,發覺徐麟與當年李綺虹一樣,都是講廣東話不純正,李綺虹獲觀眾接受,相信徐麟亦一樣,他說:「金剛唔喺度,我要搵個『女金剛』,我覺得佢喺節目絕對係頂金剛個位,佢選完港姐最快入節目組,我係點名覺得佢好啱做,覺得佢好可愛,我同佢講做番自己就得,不要刻意搞笑,她本身已好好笑。」徐麟未簽合約便獲重用,曾志偉認為沒所謂,亦不怕其他港姐呷醋。

(即時娛樂)