黃妍宣傳新歌搞好書分享活動 單曲CD打入十大唱片銷量榜 (19:46)

文章日期:2022年10月18日

熱愛閱讀的黃妍(Cath)最近推出的新歌《7月24日大道》,以兩本小說《7月24日大道》及《1Q84》作為創作基礎,進行「文學x文學x音樂」創作實驗,歌曲廣受好評,單曲更打入十大唱片銷量榜。

為了深入了解小說的深義,Cath本想購買《7月24日大道》這本小說回家閱讀,怎料小說已絕版,Cath要在圖書館借閱,Cath這次更認真得製作了借書證,並順勢推出單曲CD,隨碟附送圖書證,沒想到CD一出即被樂迷搶購一空,單曲更打入十大唱片銷量榜第五位,讓Cath始料不及。

為了答謝樂迷,Cath除了擔任一個活動嘉賓,獻唱多首作品外,她還突襲書店,給予前往借書樂迷驚喜。Cath指這次活動別有用心,她說:「我試過喺閱讀一啲救命書時得到救贖,好希望將呢個方法宣揚開去,出嚟效果好過預期。其實都諗過呢單嘢幾悶,因為閱讀並唔係個個都喜歡,當做呢個活動時,發現好多朋友仔都重拾閱讀習慣,呢個係我哋都幾想做到嘅,因為閱讀係一個幾好嘅解痛方法,見到有fans真係認真睇,希望佢哋喺裡面攞到啲嘢走。」

(即時娛樂)