下流上車族|林敏驄鮑起靜互飆演技 網民讚視帝后大熱 (17:43)

文章日期:2022年10月20日

林敏驄與鮑起靜在昨晚播出的新一集無綫台慶劇《下流上車族》互飆演技。劇情講述車志明(林敏驄飾)踩上「老小三」毓霞(鮑起靜飾)屋企欲拿回亡父神主牌,之前已遭兒子「拋棄」的毓霞不甘仔又冇「老公」又被搶,對着志明怒吼:「我個仔要移民丟低我唔理,點知你仲衰,你連死人都要同我搶?!」志明聞言反擊「你同你個仔啲嘢唔好拉埋我落水」,叫毓霞反思自己如何對待屋企人。他指住毓霞手上的「定情信物」說︰「我老竇同埋呢隻戒指本來都係屬於我阿媽㗎!」

愈說愈激動的志明最後哽咽說︰「我淨係知你擺我老竇(位置)低過隻狗,你好唔想見到佢,我咪依家攞走佢,唔使你眼冤,得唔得呀?」毓霞最終被志明激動又真摯的情緒擊倒放棄「老公」。默默地執拾好亡父神主牌的志明離開前語重深長向毓霞道︰「有個問題我想答埋你,你話我間屋企細,擺唔落我老竇,我想話畀你聽,間屋企幾細唔係問題,最緊要一家人喺埋一齊。」

鮑起靜前晚一集展現遭仔仔拋棄的錄音Solo戲引起熱話,劇情講述毓霞兒子家寶(林景程飾)傳短訊給毓霞,表面關心毓霞,實則是想毓霞獨留香港。自覺被拋棄的毓霞當下情緒複雜,先是激動地指控阿仔,鬧完一輪後又後悔地將訊息刪除,之後再分別以期待及淒慘的語氣錄音,最終毓霞選擇發送淒慘語氣錄音希望對仔仔動之以情。

林敏驄與鮑起靜的演技獲觀眾盛讚,留言指他們可憑這段戲成為視帝視后。

(即時娛樂)