季前賽|Edan演「二世祖」靠Daddy Pay 自度笑料嗌好玩 (12:40)

文章日期:2022年10月25日

由MIRROR成員姜濤﹑陳卓賢(Ian)﹑呂爵安(Edan)和邱士縉(Stanley),聯同ERROR成員193(郭嘉駿)及肥仔(梁業)﹑張繼聰﹑陳安立﹑葛綽瑤和童愛玲等合演的ViuTV原創劇《季前賽》昨晚(24日)首播。

在劇中演關浩德的Edan,昨晚在Instagram貼了幾張劇照,並作自我介紹:「大家好,我係德少。(DUCK少),上天係公平㗎,我生得咁聰明咁靚仔,就要我一世做『二世祖』,唉,大家都明㗎啦,做人兒子真係甚艱難,好彩,我擁有世界上最強嘅武器:DADDY PAY,掂啦,睇落去啦,冇嘢我搞唔掂,啾咪。#呢套劇最好玩係現場大家一齊加笑料 #度高同拉住我嗰啲都係自己加 #乞衣都係 #陸續有嚟 #有機會同大家分享」。「喪波」張繼聰亦在Ig貼了劇照,並寫道:「睇完第一集,正喎﹗係咪先?」

(即時娛樂)