MIRROR演唱會受傷舞者 再踏紅館為草蜢騷排舞 控制台上監場嗌緊張 (14:36)

文章日期:2022年10月27日

草蜢昨晚在紅館舉行首場《RE:GRASSHOPPER CONCERT 草蜢演唱會2022》,3子全晚在台上與眾舞蹈員勁歌熱舞,跳足3個鐘也面不改容。

原來,今次負責為草蜢演唱會排舞的,是MIRROR紅館演唱會綵排時受傷的舞者羅德智(Zisac)。他早前在Instagram上載紅館場外及紅館走廊的黑白照片,留言:「走過呢一條走廊,當日所有畫面依然歷歷在目,每一位手足情緒,憤怒﹑傷心﹑悲痛﹑無助,都不是筆墨可以形容。身體傷害可以康復,但係其他嘢,我行過呢條路一次我就知道,我一世都會記得。我唔係要喺度賣慘,我係要話畀大家知,我會克服佢,不單止我,我會盡我能力帶埋其他人一齊克服佢。」

Zisac昨晚坐在觀眾席的控制台上觀看演出,他留言︰「睇自己排嘅舞放上紅館,好緊張。」

相關新聞︰草蜢開騷即興邀容祖兒觀眾席上遠距離合唱 蘇志威欲除衫騷肌遭傑仔阻止

(即時娛樂)