季前賽|「光仔」193演出獲袁富華讚賞 Edan自爆「把口臭咗」 (12:05)

文章日期:2022年11月02日

ViuTV原創劇《季前賽》昨晚(1日)播出第7集,關浩德家姐(李敏飾)無聲無色地將阿德(呂爵安/Edan飾)的設計付諸實行,令阿德喜出望外。關總(袁富華飾)得知兒子受光仔(郭嘉駿/193飾)鼓勵而認真工作,決定晉升光仔為阿德助手,令光仔感激萬分。

193昨晚在社交網貼了該場和Edan及袁富華的劇照及3人合照,他有感而發說:「收到劇本嘅時候,其實光仔嘅家庭背景係冇被提及。經過了解光仔之後,發現原來入獄以來都冇任何人探過佢,出獄後屋企人直頭搬走埋,電話號碼都改晒。只有三個長輩會關心佢信任佢,喪波(張繼聰飾)、敏叔(劉錫賢飾)、同埋關總。」袁富華也留言讚193:「叁爺,You are wonderful﹗」

另外,Edan也談到前晚一集,他和193十指緊扣重返籃球場的戲分,他說:「其實呢場係做咗兩個Version嘅,一個就正常嘅Bro啲,一個就而家出街嗰個...um調皮啲,點解最尾係呢個就要問導演(袁劍偉)了﹗Btw德仔跟咗光仔之後把口好似臭咗。」

(即時娛樂)