ViuTV《全民造星V》下月開始面試 網民反應不一 (13:42)

文章日期:2022年11月04日

ViuTV選秀節目《全民造星V》今年7月中起公開招募,更首次接受海外人士報名,原安排MIRROR正副隊長楊樂文(Lokman)及江𤒹生(Anson Kong、AK),以及ERROR正副隊長梁業(肥仔)、何啟華(阿Dee)飛往溫哥華及吉隆坡揀蟀。不過,海選安排後來受MIRROR 7月尾的紅館墜屏意外影響而急急煞停,Lokman及AK亦取消9月到加拿大揀蟀行程。

MIRROR休團兩個多月,成員上月已陸續復工。ViuTV今日宣布《全民造星V》將於12月開始進行面試︰「提提報咗名嘅各位,無論係喺香港、馬來西亞定係加拿大,都要留意住電話,我哋會開始聯絡你,安排面試!Are you ready?而未報名嘅你如果仲想報,記得要把握最後機會:https://event.viu.tv/kingmaker5  。已報名唔使再報名,未報名可把握最後機會,留意工作人員通知面試,工作人員不會要求套取銀行戶口號碼。練好面試演出,未來半年會好唔得閒 。」

MIRROR演唱會事故的調查報告遲遲未出爐,責任在哪方仍未有答案。不少網民留言指「好心就停一停, 搞掂咗跌mon單嘢先啦」、「mon件事仲唔回應?扮無事發生」、「12月出咗調查報告未」、「你哋不如交代咗演唱會事件跟進情況先啦!人哋家屬出晒聲,三個月啦!阿Mo後續治療安排如何?So Ching去向如何?係咪打算放棄佢?還是點樣安撫家屬 & So Ching,等佢真正有望重新歸隊?」不過,也有網民留言支持,表示「正又有得睇仲以為今年停辦」、「機會嚟黎喇」,更有人估ViuTV會否邀請已約滿無綫的鄭裕玲(Do姐)做主持。

(即時娛樂)

相關字詞﹕全民造星V