姜濤自爆拍《季前賽》身形唔連戲︰磅數相差10公斤 (19:23)

文章日期:2022年11月04日

姜濤與ViuTV原創劇《季前賽》導演袁劍偉今日接受鄭裕玲(Do姐)《口水多過浪花》電台節目訪問。

Do姐原來也有追看《季前賽》,發現姜濤在劇中的身材有變,最初整個人很圓潤,後來就瘦了下來,結果出現了不連戲的情况。姜濤尷尬地直認︰「冇咩好解釋,我衰食太多嘢﹗我嗰時冇諗太多,覺得要打波,要食多啲嘢補充啲體力,拍拍吓就覺得唔係好對路... 我由第一日開始就唔係好敢睇Playback,跟住發現真係唔得啦,到中間我弗番,問題就出嚟,就係我可能明明喺同一間房出入,可能入房時係肥嘅,出嚟又瘦番,有啲觀眾會發現到。」Do姐追問姜濤在劇中的磅數相差幾遠時,姜濤坦言有10公斤,嚇到Do姐大叫。姜濤續說︰「但係都好快,因為我知道死喇死喇,跟住就瘦番囉,後尾中間疫情,又停咗2、3個禮拜之後...(又放縱番?)因為嗰時冇得出去打波啦...」

Do姐又笑姜濤在其快餐店廣告中,跟他正在吃的漢堡包一樣咁圓。姜濤說當時剛在美國拍完戲回港,坦言當時的確吃了很多包。Do姐笑指姜濤很矛盾︰「你咁鍾意食,但見到自己咁樣又嬲,跟住又減肥,但係減完後又覺得要食吓﹗」姜濤笑言︰「呢個對於我來講,係一生嘅課題。」袁劍偉表示沒要求演員在戲中保持同一個磅數,姜濤說︰「所以我好鍾意佢﹗」

(即時娛樂)