姜濤計劃30歲後專心演戲 盼以後每年帶家人外遊 (20:08)

文章日期:2022年11月04日

姜濤在過去兩個多月的MIRROR休團期間帶家人去了歐洲旅行,他今日與ViuTV原創劇《季前賽》導演袁劍偉接受鄭裕玲(Do姐)主持《口水多過浪花》電台節目訪問時,表示這段時間最開心是帶了家人去旅行,一家人傾了那麼多偈。談到帶家人外遊的原因,姜濤說︰「有一日我見到屋企人身體冇以前咁好,因為我比較耐冇返屋企。經過呢件事之後,我同屋企人相處後發現,尤其媽咪、舅父,佢哋原來唔係我想像中咁,佢哋都需要幫手,所以就覺得趁佢哋都仲行到嘅時候,好想帶佢哋去多啲地方。」

姜濤自言今次以導遊身分、一個帶6個去旅行,雖然辛苦,但很開心。他說︰「我從來未試過呢啲感覺。我之前應承過Do姐,我會同阿媽講『I love you』嗰啲,我喺歐洲時喺酒店度講,佢唔敢相信我會講呢啲嘢,問我做乜事,係咪有其他嘢想同佢講。佢開頭有啲驚,我話冇,純粹因為我想講。」姜濤透露媽媽和姨媽在歐洲的第一晚開心落淚︰「佢哋未去過,以前家境唔好,冇乜去過外國,就算去其他地方旅行,都唔會揀使費太多嘅地方。今次佢哋覺得唔使煩惱呢啲嘢,同埋覺得我大個,可以帶佢哋出去玩,佢哋好感動。」姜濤直言與家人歐遊後,終於知道家庭幸福是什麼。他說︰「以前我冇乜着重呢啲嘢,入行係尋求舞台上嘅快樂,冇care過屋企嘅幸福。今次令我明白到,希望每年有一次咁樣嘅聚會。」

談到他從前常計劃何時退休,姜濤說︰「以前諗退休,可能真係諗住乜都唔做咁樣,但今年拍戲比較多,覺得以後唔做歌手時會做演員。以前10幾年,我都希望可以專心唱歌,依家試過演戲,可能嚟緊完咗歌手之後,嘗試專心演戲。」Do姐追問「完咗歌手」的意思,姜濤說︰「我依家自己個人嘅目標就係,歌手方面完成晒自己想完成嘅嘢先,之後,可能30歲後,就嘗試喺演員呢條道路上行。點解揀演員呢,可能我可以演一啲肥嘅角色,可以好敬業咁樣,哈哈﹗我無時無刻都諗住食物,冇辦法,人生嘅宗旨都係冇變動,民以食為天。」

相關新聞︰姜濤自爆拍《季前賽》身形唔連戲︰磅數相差10公斤

(即時娛樂)