超能使者|張美妮遭狂摑10巴 冰敷一個鐘消腫 (16:21)

文章日期:2022年11月11日

無綫台慶劇《超能使者》昨晚(10日)講述梅姐(馮素波,波姐飾)和兒子威仔(沈震軒飾)再起爭執,其間爆出梅姐多年來冷待威仔真相,原來梅姐是聽從鳴善指示故意疏遠兒子,以免剋死對方。威仔聞言難過地斥母親︰「你從來唔畀我叫你一聲阿媽,我都冇見過你對住我笑,亦都唔畀我關心你,你知唔知我幾辛苦呀。」沈震軒在這場戲中由聽到梅姐一句「佢救過你一命」後啞口無言,再瞬間爆發抑壓多年的冤屈,最後聲嘶力竭控訴梅姐執迷不悟,展現層次式喊功。

沈震軒透露拍攝當日即使大部分人也「收貨」,他仍堅持拍多幾次︰「最困難係大部分演員都喺晒現場,所以要好專注先投入到嗰個氛圍。」由於角色身世悽慘,沈震軒透露喊戲佔其總戲分七成。被問到如何將淚水收放自如時,他說︰「全靠波姐助攻。我們在戲外也培養出母子般的感情,令我只要一見『媽咪』唔妥即標淚。而且我愈大愈眼淺,有時睇笑片見到啲好簡單嘅都會感動到喊。同女友睇戲,我喊得仲多過佢。」

平日斯文熱心的街坊Elaine(張美妮飾)竟是報仇殺人狂,原來Elaine妹早年因被鳴善強暴自殺身亡,她向打算夾帶私逃的鳴善爆Seed剖白時愈講愈激動,更以刀襲擊兼喪踢鳴善,原本更打算連在場目擊事件的梅姐也不放過,但最終反被怒摑兼被刀插至倒地。張美妮入行23年,首次拍攝殺人角色及被摑場面。她說︰「當日被對手魯振順摑足10巴﹗我以前未試過拍被摑戲,所以都有啲痛,同埋塊面腫晒同紅晒。我最怕唔係痛,而係面腫咗會唔靚,所以拍完之後都冰敷咗成個鐘消腫,務求唔會變鴛鴦面。」

(即時娛樂)