季前賽|陳卓賢為小演員剃頭 盧瀚霆警告姜濤勿找葛綽瑤 (18:42)

文章日期:2022年11月11日

ViuTV原創劇《季前賽》今晚(11日)大結局,阿孝(姜濤飾)﹑阿德(呂爵安飾)和阿良(邱士縉飾)雖面對人生挫折,但最後也能重新振作,繼續追尋他們的籃球夢,痴漢隊與翰林隊的大戰一觸即發。陳卓賢(Ian)飾演的阿峰得知櫈仔(黃梓賢飾)病情再次惡化但態度消極,遂趕到醫院探望。櫈仔原來進行化療後出現脫髮情况,擔心即使接受手術治療也未必能康復或復發,加上要一世坐輪椅,長大後會冇人鍾意。

阿峰為鼓勵櫈仔,說出自己以往因太重視勝負,忽略籃球本來的樂趣一事,勉勵櫈仔人生最重要是過程,櫈仔終願意接受手術。他為令櫈仔不用再面對甩頭髮問題,更建議他先將頭髮剃走,稱光頭Look會更有型。阿峰問護士借來髮剷,親自為櫈仔剃光頭。《季前賽》導演袁劍偉說︰「櫈仔為咗呢場戲剃光頭真係好大犧牲,首先佢要過到自己嘅心理關口,十幾歲係尋找self identities嘅階段,要佢剃頭對佢嚟講係難受嘅。另外就係學校方面係唔可以剃頭,變咗佢要戴成個月假髮返學,搞到成日都頭痕,真係好大付出。」

阿孝之前趕走河馬(葛綽瑤飾),更要她歸還家中鎖匙後十分愧疚,於是四出找尋河馬。他在遊樂場遇見河馬的好友小明(盧瀚霆飾),小明鬧他傷盡河馬心,更揚言︰「如果你冇愛一個人嘅準備,唔該你唔好再搵佢,我唔想我朋友再畀人傷害。如果你再畀我知道你搵佢,我唔會對你客氣。」

(即時娛樂)