903籃球賽|張繼聰衝破防線上籃 張瞻張靖場邊興奮大叫 (15:53)

文章日期:2022年11月13日

張繼聰前晚(13日)參與商台主辦的《903 AllStar籃球賽》,加入903 DJ組成的「九零三人隊」迎戰「歌星勇士隊」。兩隊激戰4個回合,歌星隊以1分險勝。阿聰昨天在社交平台分享他一人帶波,衝破對手防線上籃的連環圖,留言︰「老竇威威連環圖,最緊要喺啲仔女面前有貨賣。後面紅衫個23號(呂爵安)睇到呆咗,學嘢啦幼雀。」

原來,阿聰和太太謝安琪的一對仔女張瞻、張靖也在現場。兩人坐在場邊看爸爸打波,見到爸爸衝破防線上籃時,齊齊興奮得舉手大叫,年幼的張靖更開心得跳起攬住哥哥。

被阿聰指「睇到呆咗」的「幼雀」呂爵安回覆阿聰說︰「後面紅色23號放水畀你上咋﹗」阿聰得戚地說︰「公道自在人心。」球賽當日以技術顧問身分到場的《季前賽》導演袁劍偉笑阿聰「返去痛十日都抵」,阿聰笑指自己在「燃燒生命」。

(即時娛樂)