姜濤視像報平安:希望可以企喺個台度同大家表演 (21:45)

文章日期:2022年11月18日

香港新世代藝術協會音樂節2022「樂在維港」今晚(18日)在西九文化區藝術公園大草坪開幕,格林美獎得主、古典聲樂天后曹秀美來港演出打響頭炮,原本重頭表演項目還有姜濤跟曹秀美合唱。可惜早前姜濤在籃球賽受傷,手術後不宜親身到現場演出,為免捧場的「姜糖」失望,大會安排姜濤以視像連線方式跟現場樂迷見面並跟曹秀美互動。

大會司儀介紹姜濤亮相時,樂迷尖叫聲不斷,他亦熱情向Fans打招呼並交代近況:「聽唔聽到啊大家?大家唔洗擔心,一切都好好啊,跟住我繼續康復緊,大家好好Enjoy呢個騷。(好番之後最想做咩?)最想...都係上番舞台嘅,我好希望快啲好番,我可以企喺個台度同大家表演,以後都唔令大家失望。」

姜濤亦跟曹秀美隔空互動,感謝對方為自己學廣東話:「Hi Sumi,我係姜濤,我好抱歉不能同你同台表演,希望你可以享受今晚的騷,在香港有好的時光!」隨後曹秀美在胸前拿出姜濤的簽名照向觀眾展示,姜濤變怕醜仔一臉尷尬,好搞笑!最後姜濤再向Fans報平安:「同所有支持朋友們講聲Sorry,今晚再三聽咗好多醫生意見,唔方便過嚟,同製作單位講聲唔好意思,希望大家享受今晚呢個騷。」

(即時娛樂)

相關字詞﹕姜濤 曹秀美 樂在維港