中年好聲音|42歲廚師人氣揮贏「賈名媛」邱芷微 獲張佳添讚黑馬 (12:58)

文章日期:2022年11月25日

無綫推出的全新綜藝歌唱真人騷《中年好聲音》,專為35歲或以上的朋友而設,《中》將於周日(27日)起首播,並由車婉婉擔任主持,評判團則為Maria Cordero(肥媽)、張佳添、伍仲衡、林志美、周國豐。

無綫Facebook專頁「See Saw先」日前(10日)發起全城派Like大行動,測試100強參賽者人氣指數,上周五晚公布的人氣榜TOP3為李泇霖(875票)、邱芷微(861票)及顏志恒(835票),經過多日投票(數據截至24日中午12時),人氣榜排名出現變動,顏志恒以1479票揮低李泇霖及「賈名媛」邱芷微,成為人氣NO.1,至於第2位則由異軍突起的馮志豪,以1364票奪得,而李泇霖及邱芷微分別得到1110票和1053票排第三、四位。

現年42歲的顏志恒,報稱是酒店廚師,面試當日他透露:「由細到大最鍾意就係唱歌,因為得唱歌先搵到唯一嘅成功感,讀書唔叻同埋又唔係生得靚仔,讀完書之後掛住搵食做嘢,咁就放棄咗自己理想,做完嘢就順理成章結婚生仔,到依家先有時間唱番吓歌。」

他面試時獻唱《一首歌一個故事》,獲面試評判之一的曾志偉讚有感情。至於現年40歲的馮志豪,報稱是商人,講到參賽目的,他說:「本身鍾意唱歌、熱愛舞台,希望藉住《中年好聲音》呢個平台可以豐富自己人生。」而他亦獲太太全力支持追夢:「我老婆同我講,你係咪玩?你一係唔好玩,一玩就要全力以赴!」

周日晚播出的首集睇頭十足,觀眾比較熟悉的參賽者將輪住登場,包括有「屯門娜娜」之稱的董幸兒、樂壇天后李玟的胞姐李思林、前港姐冠軍曹敏莉的胞妹曹敏寶、曾出道做歌手的周吉佩、組合E-kids成員郁禮賢等,當中有人歡喜有人愁。

人氣榜NO.1的顏志恒亦會於首集登場,他在節目中透露:「我其實都參加過大型歌唱比賽,好似新秀咁,但我就連複賽都入唔到,但我冇放棄,我真係好鍾意唱歌,我匿埋喺屋企廁所自己唱、日日唱,我一定要做到今日!」志恒再度獻唱《一首歌一個故事》,其深情的演出獲評審一致好評,肥媽大讚他有Passion:「好唱到《一首歌一個故事》嘅故事。」就連出名要求高的張佳添都說:「我覺得你係黑馬嚟!」

(即時娛樂)