MC張天賦明年1月首踏紅館舞台 舉行3場演唱會 (13:30)

文章日期:2022年11月25日

MC張天賦將於2023年1月20日至22日初登紅館,舉行一連三場《This is MC》演唱會!演唱會門票將於12月20日城市售票網公開發售。

人生第一張個人演唱會海報,MC直言概念來自父親生前最喜歡的一套電影《教父》,他說:「教父嘅形象入面,成日都會有一隻貓跟住佢,所以今次就引用佢呢個concept,請咗隻貓嚟同我一齊影海報,而我形象上面都有少少以教父為Reference致敬。」

今次參演的兩隻貓,是擁有「貴族貓咪」之稱的俄羅斯藍貓(Russian Blue),其中名為「虎虎」的1歲貓貓,曾經參賽並獲冠軍的貓咪,另一隻半歲的「叮叮」,本來當後備,料不到最後叮叮跑出,代替了哥哥虎虎很多出鏡位置。

MC本身沒有養貓,所以初見貓貓雖然不是很害怕,但也擔心控制不到貓咪,另外也擔心不知會否引發敏感,他說:「一直都似係貓敏感,所以想養都唔敢養,不過今次又好彩,好順利,影咁耐冇鼻敏感或者其他敏感症狀出現。貓貓主人教我點同佢哋相處,所以喺好快時間內,就已經得到想要個張相,過程得意同好玩。」

MC首踏紅館開騷,他心情興奮說:「唯一擔心嘅地方係第一次自己搞一個咁大型嘅騷,狀態、體力等問題,但都期待﹑興奮﹑緊張嘅。」目前他已開始籌備演唱會,他說:「希望繼上一次演唱會跳完舞之後,今次都一樣可以跳到舞,帶多啲驚喜畀大家,同埋希望增加自彈自唱玩樂器環節,其他唔講咁多住,入場睇。」

由於MC今次只開3場,外間不少反對聲音,覺得場數太少,MC笑說:「我真係唔知呀,所有都係等公司安排,希望大家都可以買到飛,如果場地安排到,當然希望可以加場。」

(即時娛樂)