驅魔龍族馬小玲| 陳十三爆萬綺雯已回港 電影版會有驚喜 (20:56)

文章日期:2022年11月28日

吳千語、黃宗澤、蔡潔等今日出席《我和殭屍有個約會》電影版《驅魔龍族馬小玲》開鏡儀式。電影版的演員陣容備受爭議,導演兼編劇陳十三被問到為何不安排《我和殭屍》中飾演「馬小玲」的太太萬綺雯參與演出時說︰「唔講得,只可以話有好多驚喜,驚喜唔止一個,大家拭目以待捧場啦!」陳十三表示萬綺雯已回港,但未有參與選角。他說︰「交晒畀我處理,當初都係我揀佢,佢相信我揀,亦好滿意。」

對於網民批評飾演電影版馬小玲的吳千語,長腿吸引力不及萬綺雯,陳十三說︰「唔可以咁樣比較,今次故事係發生喺另一個時空,係一個新嘅馬小玲。電影版會有經典場面同人出現,但唔會完全相同,始終演員唔係殭屍,會隨歲月變化,呢個情况下要傳承落去,必須搵新嘅接棒人。我相信今次卡士,其實已經幾好。」

吳千語表示其造型雖仍是以短裙為主,但比初代馬小玲型格。她說:「好多人問我驚唔驚有比較,其實只係同一個名,而且冇得比!佢嗰個經典形象,永遠最深入民心,我都好期待導演會安排我哋相遇。」黃宗澤、蔡潔分別飾演況天佑及王珍珍,黃宗澤直言今次最辛苦是為演殭屍而第一次戴隱形眼鏡。

(即時娛樂)