薛家燕封新抱做「廚神」 聖誕美國登台還歌債 (20:38)

文章日期:2022年11月29日

薛家燕日前出席一個廚具活動,吸引半百觀眾圍觀。家燕姐對食向來有要求,但就甚少親自下廚,因為覺得要煮得色香味俱全,需要花好多心機,家燕姐表示家中已有「廚神」,她說:「我新抱好鍾意煮嘢食,之前抗疫期間,我哋好少出街食,一日三餐都係佢煮咁滯,佢真係煮得好叻,近日佢仲教埋我孫仔煮,早前我孫仔生日,佢兩個一齊整蛋糕,孫仔整完仲同自己講Happy birthday,真係好鬼得意,好可愛。」

家燕姐的孫仔Julian已經18個月大,身為嫲嫲的家燕姐有為Julian慶祝,更送了很多玩具車給他,她說:「因為Julian對很多交通工具都好有興趣,學很多類型車的生字,做嫲嫲就投其所好,孫仔很開心。」

剛在馬來西亞工作回港的家燕姐,留港數天後,又馬不停蹄地飛美國,她說:「今年聖誕節應該都喺美國過,因為之前疫情無得飛,𠵱家可以飛,就有好多歌債要還,好耐冇飛去登台見老朋友,所以都好開心,應該要忙到農曆年前,過年就應該會返香港。」

(即時娛樂)

相關字詞﹕薛家燕 廚神