仔仔一堂|馬詩慧由抗拒到接納女兒同志身分:個女有自己選擇 (14:31)

文章日期:2022年12月03日

J2節目《仔仔一堂》昨晚(2日)一集,嘉賓馬詩慧(Janet)分享從抗拒到接納女兒王曼喜是同志的過程:「我諗我係一個幾傳統嘅媽咪,我都係想我啲小朋友結婚生仔。初頭係我自己Sense到,佢喺美國返嚟放暑假,我成日見到佢用電腦同個女仔傾偈,我就問佢,佢初頭唔認。直至有一日佢就話係呀,我係鍾意女仔,咁我淨係同佢講:『我諗你睇定啲先啦,遲啲你可能鍾意番男仔』。」

主持王賢誌(Vinci)聞言大表詫異,並追問Janet是否因事情發生在自己女兒身上才難以接受,Janet說:「冇錯,我好多同志朋友,我覺得佢哋好Nice,好Talented。」

Janet又謂後來全靠一個「窿」令自己想通,過程相當神奇,Janet說:「有次我去做Massage,張牀咪有個窿嘅,喺個窿度突然之間有人同我講:『你要開始去接受呢樣嘢,因為呢樣嘢會影響到你同你個女嘅關係。』我做完之後就覺得要Let Go喇,我個女有自己嘅生活,有自己愛嘅人,有自己嘅選擇。」

問及老公王敏德(Michael)當時的反應,Janet表示他對於女兒同志身分欣然接受,平時最接受不到的是女兒打扮性感,Janet說:「如果我啲女著裙短啲、褲短啲呢,佢就『喂喂喂,話畀佢哋聽唔好著咁短呀,太低胸喇。』」

Janet表示自從接納女兒同志身分後,全家關係變得密切:「𠵱家佢嘅Partner,我哋都當佢係家人,感覺好Warm。對於仔女,搵到自己嘅愛係最緊要。當你睇到個女搵到鍾意自己同自己鍾意嘅人,呢個係一個Blessing。」言談間的真摯令在場仔仔大為感動,個個眼濕濕。

(即時娛樂)