仔仔一堂|Andrew感慨身分不獲母親認同 Juzco開通嫲嫲成最強後盾 (15:00)

文章日期:2022年12月03日

J2節目《仔仔一堂》昨晚(2日)一集,邀來馬詩慧(Janet)擔任嘉賓,並分享從抗拒到接納女兒王曼喜是同志的過程。

除了Janet,仔仔亦輪流分享自己與家人的關係及故事。在節目中人氣高企的Andrew,談及母親多年來,一直未能接受自己同志身分,因而感到難過:「我媽咪覺得我個Gay Identity,係我唯一嘅Identity,Even我讀書叻,我搵到工,但我係Gay嘅,咁都唔夠好啦。」

同樣未能獲取父親支持的Juzco,全靠一手湊大自己的嫲嫲給予支持及力量,才能樂觀地繼續追求真我,Juzco說:「我爸爸喺我讀中學時,突然之間拉我埋一邊問我係咪鍾意男仔,佢話:『如果你係,我可以帶你睇醫生』。嗰時我好驚,我讀緊中二、中三。我知佢背後接受咗好多閒言閒語,對佢嚟講都係唔開心或者壓力。」

至於Ray及HoHo,亦分別獲得家人無限量支持,真性情的HoHo談及全靠母親的愛才能多次走出「自我懷疑」黑洞時更數度哭成淚人,場面感人。

相關新聞:仔仔一堂|馬詩慧由抗拒到接納女兒同志身分:個女有自己選擇

(即時娛樂)

 

相關字詞﹕仔仔一堂