張繼聰笑阿Bob食車仔麵加天山雪蓮日子有功:個樣冇變過 (19:13)

文章日期:2022年12月04日

張繼聰日前在旺角麥花臣場館開騷,當晚星光熠熠,捧場圈中人眾多,包括周秀娜﹑林明禎﹑MIRROR成員呂爵安﹑柳應廷﹑李駿傑和邱士縉﹑谷德昭﹑袁劍偉﹑林盛斌﹑蔡思貝﹑艾粒﹑袁澧林﹑陳詠燊﹑胡子彤﹑唐詩詠﹑林家熙﹑李炘頤和泰迪羅賓,當然還有他的老婆謝安琪及一對仔女。

阿聰今天(4日)在社交網貼出和群星在後台的合照,他寫道:「開show最感恩係感受到身邊嘅人有幾愛你,多謝你哋每一位,Love u all。」

林盛斌(Bob)亦在Ig貼出他和張繼聰及唐詩詠合照,他寫道:「我嘅talk show,佢睇晒;佢嘅演唱會,我都睇晒!大家各自喺但唔同嘅範疇,用我哋最大嘅能力同影響力,令到個世界變得更美好啦。兄弟,good show﹗」阿聰也留言:「我肯定你平日食啲車仔麵有加天山雪蓮,你個樣完全冇變過,love u bro﹗」

(即時娛樂)