呂爵安曬麒麟臂自拍照 賀《過時‧過節》票房破1000萬 (12:01)

文章日期:2022年12月13日

由毛舜筠(毛姐)﹑謝君豪﹑呂爵安(Edan)﹑談善言﹑袁澧林和盧瀚霆等合演的電影《過時‧過節》,票房已破1000萬,Edan和導演曾慶宏除了走訪各戲院謝票外,2人還貼了廁所自拍照賀票房佳績。

Edan在Instagram貼了3張在廁所跟包了膠袋的尿兜自拍照,相中的他架了眼鏡﹑身穿白背心騷麒麟臂selfie,Edan寫道:「過時過節1000萬了!!決定po吓啊陽學生時期嘅MK圖比大家睇下。知道大家見到呢兩張相會有好多疑問,等我一一為大家解答。

首先,唔好問我點解啊陽要喺廁所同個尿兜影相,我唔知,不過啲學生哥心智未成熟係會做傻事嘅。

第二,大家肯定會好好奇,點解啊陽中學就手瓜起𦟌,以我所知,啊陽中學唔止係乒乓波校隊,仲係游泳隊,不過輸咗好多年。

最後,啊陽話多謝大家咁支持《過時‧過節》,不過千祈唔好問佢啲肌肉仲喺唔喺到,因為冇哂thanks﹗#陽仔咁大隻duck吾duck牙(得唔得呀?)#喺廁所自拍巧mk囉 #果然誰無MK過 #啊陽也不例外。」而「正印」阮小儀搞笑留言:「想試吓畀你呢隻手瓜夾吓。」

至於導演曾慶宏也在Ig貼了當年在廁所自拍照,他寫道:「徇眾要求,等我澄清下喇,陽學生時期的確會喺廁所MK自拍,完。」Edan回覆時寫道:「笑死﹗」

(即時娛樂)