輕‧功|蔣祖曼請教黎耀祥「喊」功 朱晨麗教灌水整濕雙眼 (14:07)

文章日期:2022年12月13日

無綫劇《輕.功》昨晚(12日)播出一集,飾演翊嵐的蔣祖曼(Joman)上演多場喊戲,劇情講到翊嵐捲入抄襲事件慘被解僱,前男友Duncan(李日朗飾)同日移民離港,翊嵐原本打算趕去機場,惟因塞車未能趕到;Duncan臨別前以Video Call問她「有冇嘢想講」,但翊嵐口硬不肯說出真心話,只流淚說:「對唔住。」Duncan亦只好隔空幫翊嵐抹淚。

在失業及失戀雙重打擊下,翊嵐選擇暴食麻醉自己,最終腸胃炎收場,爸爸十一(黎耀祥飾)上門照顧並開解她,表面硬淨的翊嵐終於「失守」,爆喊盡訴心中情:「我咩都冇,冇咗份工又冇咗Duncan,我再搵唔到第二個人對我咁好。」最終翊嵐答應搬回老家與十一生活。另邊廂翊風(朱敏瀚飾)女友Chloe(簡淑兒飾)懷孕,Chloe游說翊風搬回老家兼爭取在物業加回名字。

Joman上演多場喊戲,真情流露演出觸動人心,但原來「演齡」有18年的Joman,視喊戲為一大挑戰,Joman受訪時透露:「雖然做咗好多年戲,但係之前嘅喊戲,加埋都冇多過5次,所以對我嚟講係一個新嘗試。」

Joman指現實性格較硬淨,就算遇挫折亦很少哭出來,故拍攝前有不斷請教其他演員「喊功」:「祥哥話佢本身都係硬淨,喊戲佢都要時間準備,但佢人生經歷比較多,諗起某啲事情就比較容易喊出嚟。朱朱(朱晨麗)就提議我可以試下整濕啲對眼,同埋飲多啲水。又有朋友叫我試下發共鳴音,會易啲喊出嚟,開頭拍時都未習慣,好彩之後愈拍愈順利。」

劇中翊嵐為了事業選擇與Duncan分手,Joman坦言現實中自己會選擇愛情,更預告翊嵐不肯移民其實另有苦衷:「要遇到一個啱嘅人,係一件好難嘅事,反而搵過一份啱嘅工係比較容易。喺劇入面,嵐嵐其實係有個秘密先唔跟Duncan移民,呢個大家就要留意之後嘅劇情!」

(即時娛樂)