莊正被控暴動罪明天宣判 演出音樂節透露已和女友結婚 (13:07)

文章日期:2022年12月16日

2019年樂壇新人莊正簽約Sony Music後,等足6年才有機會推出首支個人單曲,惟同年11月涉社會運動被控暴動罪後,跟Sony Music解約轉做獨立歌手。案件明天(17 日)宣判,莊正如罪成將被還押。莊正日前(14日)參與《WHO? FEST》音樂節頭場演出時表示︰「儘管我保持樂觀心態去面對,但有機會不好彩...... 今天就是我的最後一場騷。」他同時宣布今年5月已和女友Sonia結婚,笑稱「人間的大惡魔已經被我收服了」。

莊正昨晚(15日)在社交平台分享5月時與Sonia註冊的照片,他說︰「終於可以post相,以前聖誕節會成日喺度同friend講笑,喺屋企擇名邊個online打機。雖然最近兩年好似聖誕正日都喺屋企(?),但身邊就多咗隻小惡魔Sonia,到咗今年喺5月就極速結婚。其實之後嘅嘢無論結果係點,我哋都有心理準備,雖然可能日子唔容易過,但同佢一齊我其實都幾有信心無論點都會過到。我知道大家都會好關心我嘅情況同佢嘅心情,但如果有咩事,希望大家盡量忍耐,唔好dm Sonia,因為咁樣可能會令佢壓力更加大。衷心希望大家都可以搵到自己嘅靈魂伴侶,從此世界都會不一樣。」

(即時娛樂)

相關字詞﹕莊正