輕‧功|元植驚爆係十一私生子? 鄭俊弘開工幫朱敏瀚啪骨 (14:36)

文章日期:2022年12月20日

無綫劇《輕.功》昨晚(19日)播出一集,劇情講到元植(鄭俊弘Fred飾)為拜十一(黎耀祥飾)為師,花盡身上所有積蓄,最後十一終被其真誠打動,決定收他為徒;惟元植經常登堂入室,令到翊風(朱敏瀚飾)甚是不滿,醋意頻生的翊風﹐更一度懷疑元植是十一私生仔,遂偷偷拿取兩人DNA做親子鑑定,結果得出2人是親子關係的概率達99.9996%,耐人尋味。

Fred飾演的中韓混血兒元植,性格戇直開朗加上半桶水廣東話,經常鬧出笑話,深得觀眾喜愛,受訪時,Fred讚這角色好玩:「成日講錯嘢,九唔搭八咁,所以喺現場亂噏都得,唔使點記對白。元植比較天真活潑,我演呢個角色,都覺得自己後生咗、開朗咗,同埋個角色好鍾意打功夫,又會唱歌彈結他,同我有啲似,好似一個傻版嘅我!」

劇中元植是一位物理治療師,有不少啪骨場口,為求效果逼真,Fred拍攝前跟師傅學習,無綫娛樂新聞台當日直擊Fred其中一場啪骨場口,見Fred聆聽師傅講解,親自落場時亦好快上手,非常專業。Fred受訪時透露啪骨絕不簡單:「要摸啱啲位去啪,要用好多年時間訓練,我拍攝時都只係做啲動作,但我都學到一、兩招啪到嘅,朱仔(朱敏瀚)日日開工前都叫我幫佢啪。」

提到與視帝祥哥有不少對手戲,Fred說:「拍攝遇到乜嘢問題,都會問阿爹(劇中對祥哥稱呼),同埋會一直觀察佢做戲,睇佢點樣排戲、理解劇本,就算大家排好戲,佢都會繼續自己喺度排戲練對白,我都偷咗佢呢招。」

(即時娛樂)