不正常愛情研究所|吳兆麟祝福變詛咒 胡敏芝被焫㷫:你好黑心 (14:52)

文章日期:2022年12月20日

J2後晚(22日)播出《不正常愛情研究所》,由J2ers黃紫恩(Jojo)、吳兆麟(Alan)、胡敏芝(Karen)連同兩位客席嘉賓麥惠琪、文頌男(Koba)主持。聖誕節臨近,今集主題跟聖誕有關。

對很多年輕男女來說,聖誕節特別浪漫,都希望有另一半一齊慶祝,不過Jojo格外傷感,節目開始時她自爆剛甩拖,她說︰「大家真係好興奮,不過有樣嘢要坦白,今年嘅聖誕節係我5年以嚟,第一次單身過。」

Alan亦感同身受︰「你5年咋,我年年都係咁呀。」上演一場「邊個夠我慘」真實版。Karen講到大學生圈子,一直流傳6月迎新營開始,是分手「季節」,到9月同學們籌備出pool,為12月聖誕節準備。

節目開始前,各主持寫低祝福語句,給特定的對象,麥惠琪祝Alan可以「早日出pool,不要成為『第三者』」,事緣之前有一集,塔羅牌師占卜出Alan會做第三者,自此各人便以「第三者」取笑Alan。雖然一再否認,可惜各人一於少理,繼續開玩笑,Alan亦不是省油的燈,他居然貪玩祝未婚的Karen「早生貴子」,即時焫㷫對方︰「我真係恭喜你呀,好黑心呀呢個人。」Karen似乎受到好大刺激,繼續失控暴走話︰「佢明知我唔想要小朋友㗎,我估唔到你個人咁惡毒,我真係好嬲呀,『早生貴子』即係同我講粗口。」

在交換禮物環節Jojo選了一本名為《藍色小花》繪本,Jojo解釋話︰「原因係最近見到其中一個人嘅social media嘅story上面講咗一啲唔開心嘅嘢,情緒大起大落。」在座各主持開始估誰是主人翁,接住Jojo話︰「想鼓勵下佢,本書嘅內容講你同其他人唔一樣都好,但你仍然好特別。」

身邊的麥惠琪聞言說︰「聽到好想喊。」當麥惠琪接過繪本時,開始失控爆喊,現場再度失控,最後點樣收科,留意後晚播出的《不正常愛情研究所》。

Karen事後接受訪問時話現場反應只是製造節目效果,她笑說︰「事前唔知佢寫乜嘅,不過佢都係講笑,梗係冇嬲佢,我都祝佢單身都早生貴子。」 Karen跟男朋友拍拖4年,今年聖誕節未有特別計劃︰「一開始拍拖都好着重儀式感,節日特別係聖誕節,一定要有plan,拍耐咗就覺得冇所謂。」

(即時娛樂)