梁靖琪自認「辣妹接班人」 成功「辣」㷫老公同大仔 (17:06)

文章日期:2022年12月20日

近年進軍飲食界的梁靖琪(Toby),在農曆新年再有新搞作,繼中秋節推出減甜月餅後,再度聯乘已有75年歷史的香港點心老字號,推出特色賀年糕點。為突破傳統,他們研發麻辣口味蘿蔔糕,讓大家過一個火辣辣新年!

兩子之母的Toby將家庭放在首位,今次推出賀年糕點與她「辣妹家族」有關,做生意之餘也不忘「自肥」,她說:「因為我同老公都好鍾意食辣,基本上我全家都好鍾意,特別媽咪屋企人嗰邊,佢哋直頭可以食成隻辣椒。以前我媽咪最食得辣,𠵱家應該係輪到我喇!」。

身為家族新一代的辣妹掌門人,Toby更成功「辣着」原本不嗜辣的老公施雋賢(Jon),她說:「我老公以前唔食辣㗎,因為我嘅關係,佢𠵱家都食到BB辣。」

而這種辛辣基因早已遺傳給大仔Roman,Toby說:「有次喺家姐屋企打邊爐,佢唔小心放咗隻辣椒入口,當時真係癲咗。不過從此之後佢慢慢接受到,我成日叫佢唔好食辣,佢反而會話少少辣都OK,希望佢大個可以陪我一齊食麻辣打邊爐啦!」

(即時娛樂)

 

相關字詞﹕梁靖琪 施雋賢