法證先鋒V|丁子朗「雙人瞓棺材」喊驚 黃庭鋒難忘暖男Bosco貼心照顧 (14:01)

文章日期:2022年12月21日

無綫台慶劇《法證先鋒 V》本周播出結局篇。因過分追求正義而走上歪路的熱血社工雁菊(陳嘉慧Erica飾)及法醫天才傅劍成(丁子朗飾),原來背後還有同黨—法證部的梁志新(黃庭鋒飾)。昨(20日)晚劇情講述井Sir(袁偉豪飾)等,鎖定雁菊有嫌疑後,經Taya(蔡思貝飾)協助下得到對方血液樣本,並由志新運回法證化驗,豈料原來是余Sir(黃宗澤飾)設局試探志新是否「幫兇」,之後被拘捕的志新在警署接受盤問時,憶起與雁菊及劍成的友誼,青梅竹馬的3人,長大後更曾立志一起「對付衰人」。

黃庭鋒、Erica及丁子朗年輕版鐵三角組合,雖然因正義殺人於理不合,但由於本性善良,贏得不少網民同情,大嘆3人浪費「顏值」之餘,並封3人做「地獄判官」。昨晚庭鋒與Bosco正面交鋒,2人對正義各有見解,各以激動及冷靜語氣「對質」,甚有戲味。

黃庭鋒亦表示該場戲過足戲癮:「通常你識穿一個人會好激動,但Bosco揀咗用冷靜手法去表達。」他又指拍處男劇《守護神之保險調查》曾跟Bosco合作,並指對方照顧後輩:「嗰時我要拍動作,但因為冇經驗,我冇戴護墊,Bosco見到就即刻叫助手攞護墊畀我,仲話:『唔戴自己蝕底咋』。」

丁子朗表示很喜歡劍成這個角色,對他來說是大挑戰:「因為個角色沉鬱冷靜,好多感情都要靠眼神湧現。」談到前晚一集「雙人瞓棺材」戲,他透露拍攝時辛苦又恐怖:「本身我有啲驚,加上有人瞓喺我上面,除咗要承受一定重量,因為我哋瞓嘅係環保棺材,所以要好小心唔好整爛,同埋要閉氣,否則會好容易畀人覺得你郁。」

有份拍攝該場口的庭鋒,笑指拍攝期間因Erica用力,當令他傷腰:「我同陳嘉慧負責搬棺材,可能佢唔識用力啦,啲力食晒喺我度,加上我又拎得個位唔夠啱,條腰咁就傷咗。我有即刻睇物理治療,好彩冇乜嘢。」黃庭鋒與Erica相當投緣:「我哋成日話要合作開channel講日本文化同埋嘢食。」

Erica的演出亦相當搶焦,除了要挑戰醉酒戲、虛弱戲及洋蔥式真情剖白戲外,最近兩集更幾近素顏上陣,相當專業。

(即時娛樂)