陳奕迅即興表演舉腳捲腹 Encore唱冷門歌 拒再為觀眾台上簽CD (14:50)

文章日期:2022年12月21日

陳奕迅(Eason)的紅館演唱會昨晚(20日)舉行第9場,蘇永康一家三口﹑衛詩等捧場,Eason在台上跟蘇永康兒子蘇展弘(Jazz)打招呼:「契爺呀﹗Jazz,hello﹗」5歲的Jazz也十分開心,搖動熒光棒為契爺打氣,昨晚Eason選唱較冷門的《一切還好》作為Encore歌曲。

樂迷除期待Eason開talk及Encore時唱什麼歌外,昨晚Eason吹水講Talk之餘,還即場表演Leg Raise crunch(下肢挺舉捲腹),這個動作非輕易做到,能維持20秒已經厲害,但Eason邊說邊笑邊表演,維持到1分零6秒,全場拍爛手掌。

自從上次Eason即興為歌迷於台上簽了CD之後,昨晚也有觀眾拿著他的專輯揮動叫他簽名,Eason坦言不能再接CD簽名,因為上次已被老婆徐濠縈扭耳仔,他說:「你知我好率性而為,但上次簽咗之後,已經畀老婆話...(並做扭耳仔動作)。不如你(觀眾)帶住喺街啦,2024年或者應該可以,我應該未退休,我成晚見到你好投入喺到搖,我入晒心㗎啦,我記得你㗎。」

有觀眾大叫他得閒返母校踢波,Eason說:「唔踢啦﹗我啲筋冇以前咁好喇,𠵱家打網球多。」當他台上飲水,觀眾又叫,Eason笑道:「你都飲啦,好乾呀,好似話𠵱家紅館可以食雪糕添...」觀眾大叫:「40元呀!」Eason笑說:「成千元張飛你都買得起,40元個甜筒啫,哈哈﹗」

(即時娛樂)