Stanley睇ERROR演唱會感觸良多 勾《造星》回憶:4年前一齊追夢 (15:05)

文章日期:2022年12月21日

MIRROR成員邱士縉(Stanley)前晚(19日)捧ERROR演唱會尾場,昨晚(20日)他在Ig分享騷後感,Stanley有好大感觸和感動,他表示:「明明一開始佢哋跳緊啲好開心嘅歌架嘛,但係我係台下默默地感動。大概係見到佢哋係台上發緊光,我好開心。」

他表示雖然和ERROR身處不同組合,但他們同樣經歷很多事,更勾起《全民造星》不少回憶:「四年前一齊追夢,四年後慢慢實現夢想。正所謂家家有本難唸的經,當佢哋講曾經經歷嘅難關時,我又好有感觸。

經驗告訴我無人會幫到你,亦都唔應該期望別人幫你,你靠嘅只有係自己,自己嘅努力。 我相信呢個都係佢哋係台上發光發亮的原因。

佢哋提醒咗我,雖然戲劇係我生命,但我好掛住係台上表演嘅自己。 唔知下次會係幾時,但我會好好珍惜,好好裝備。」

(即時娛樂)

相關字詞﹕邱士縉 全民造星