仁濟心|蔣家旻挑戰「逆齡」淡妝上陣 演反叛學生妹 (15:54)

文章日期:2022年12月21日

無綫一連五集的短劇《仁濟心》透過5個真實個案,帶出「殘而不廢」等正面訊息,演員陣容包括袁偉豪、蔣家旻、錢嘉樂、韓馬利、文雪兒、吳家樂、寶珮如、董敬文、李紹堅、譚永浩(Jarryd)及曾淑雅(Jumbo)等。

《仁濟心》本周六(24日)播出的第四集,將帶出「愛可超越血緣」訊息,故事主角為蔣家旻飾演的Phoebe,及文雪兒飾演的林Auntie。現職社工的Phoebe,小時候因被親母遺棄,要在兒童之家寄居,林Auntie則是代為照顧她的「家長」。

雖然林氏夫婦對Phoebe照顧有加,但由於Phoebe當時年紀尚小,加上性格反叛,不但表現抗拒,更一度帶著其他兒童離「家」出走,終在闖禍後,明白林氏夫婦無私付出,及後立志成為社工服務弱勢,傳承「超越血緣的愛」。

蔣家旻(Angel)挑戰「逆齡」演中學生,她穿起校服零違和感,問到Angel有否刻意幫角色「減齡」,她笑言參考以前自己中學造型:「化妝方面,我淨係搽咗粉底液,遮咗眼圈,另外我有紮返中學年代會梳嘅髮型,工作人員已經話我有番初中生感覺,我都好多謝佢哋鼓勵咗我。」

問到年輕時真實性格,會否如劇中角色反叛,Angel笑謂:「我係獨生女,好知道自己喜歡啲咩,唔想做或唔感興趣嘅事,點迫我都冇用,仲會同屋企人唱反調,所以屋企人會覺得我反叛唔聽話。」

Angel表示今次拍攝《仁濟心》有使命感:「一來自己喺仁濟旗下中學讀書,二來因為自己係仁濟之星,所以每次接觸仁濟嘅工作,我都有份使命感。今次拍攝令我諗番起昔日校園生活片段,之前我都有返學校探老師,發現無論課室、課程同埋老師都變咗好多。」

劇中角色原型林太在兒童之家服務多年,前後共照顧超過60名孩子,並於早前正式退休。本身因想專心照顧自己3位小朋友、而辭掉銀行正職的林太,坦言在兒童之家做「家長」有一定難度,且不能完全倚靠自身湊小朋友經驗:「最Basic要湊8個小朋友,而且8個嚟自唔同家庭背景,所以唔可以好似對自己小朋友咁,要佢哋點點點,而係要睇個別情况去Tune。」

(即時娛樂)

相關字詞﹕仁濟心 蔣家旻