4歲李元元識「斷捨離」 丟掉心愛燈籠變「爆喊Lucy」 (16:34)

文章日期:2022年12月21日

李𤨪琛(Sam)的4歲囡囡李元元(Lucy)是開心果,不過Lucy媽媽梁志瑩昨天(20日)在社交網貼相及貼短片,片中開心果李元元變了「爆喊Lucy」。

事緣Lucy要斷捨離,丟掉心愛的卡通公仔燈籠,Lucy媽媽在Instagram留言:「較早前執屋叫佢清理一下門戶。佢攞住呢個Hello Kitty燈籠走過嚟同我講:『媽媽呢個要掉㗎喇...佢漏氣啦...同埋呢佢已經冇咗聲啊(重點)...(聽見話冇聲老母即刻暗笑)跟住佢開始扁嘴,一路放落垃圾桶一路喊。老母見狀安慰佢叫佢不如唔好掉啦!(橫掂失咗聲其實可以留多一陣嘅)跟住佢話:唔得㗎喇佢真係要走㗎啦! #嚴重似情侶講分手 #真係好傷感啊媽咪。」

不少網民留言安慰Lucy:「細細個就識斷捨離」﹑「唔好喊啦,中秋節再買一個有聲嘅」﹑「可以教佢多謝燈籠的陪伴及帶俾佢快樂」﹑「我唔敢想像掉咗佢個MC會點?」

(即時娛樂)

 

相關字詞﹕李璨琛 李元元 斷捨離