中年好聲音|柳冕靠兒子窩心舉動衝破心理關口 肥媽感動落淚 (22:25)

文章日期:2022年12月30日

無綫綜藝歌唱真人騷《中年好聲音》周日(1日)晚一集,上演第二部曲《挑戰!兩個只能活一個》最終回,50強最後15位選手將出戰爭奪剩餘的8個出線名額。這集15位選手全部出場後,最後還剩下1個出線名額,根據賽制會由「100強+50強」中奪得最多燈數的選手直接晉級。最終竟有3位8燈選手同分,究竟邊個有得留低繼續比賽?

上回合獻唱《無言感激》的殘障人士柳冕,其充滿生命力的演出感動不少網民。這集柳冕獻唱林子祥的《擁抱》,獲伍仲衡大讚:「你唱歌好舒服,我聽得好Relax。」呂方則說:「自然淡定,將歌詞內容唱出嚟,好似講緊(故仔)畀你聽咁,咁就令到我好舒服,唔需要好多高音同技巧。」柳冕坦言可以重拾自信登上舞台,全靠兒子的啟發及幫助,他說:「細個送佢返學,永遠都係早一條街放低佢,等工人姐姐接手送埋剩低段路,因為我驚佢嘅同學、老師同其他家長見到佢有個傷殘嘅爸爸,會畀說話佢聽同歧視佢。」最終兒子的一個窩心舉動,令柳冕終成功衝破心理關口。他說:「有一次我接佢放學,佢好遠就行過嚟嗌爸爸,咁啱有個同學喺度,佢就同同學介紹話:『呢個係我爸爸。』嗰時聽到係好開心同感動,我個仔都唔介意,點解我要介意人哋眼光?」肥媽被柳冕的故事感動流下淚水。

網上人氣高企的顏志恒100強比賽時獻唱的《一首歌一個故事》片段,在YouTube已吸逾34萬點擊次數,亦是上回合點擊次數最高一段影片。緊隨其後是「鮑大人」鮑聖光獻唱的《倩影》,點擊次數為30.8萬。這集顏志恒獻唱歌神張學友的《我應該》,被主持車婉婉踢爆是「傳聞中冇人敢挑戰選手」,到底事實是否如此?

(即時娛樂)

相關字詞﹕中年好聲音 柳冕 肥媽