COLLAR紅館事故後首受訪 So Ching宣布全面復工︰阿Mo好開心見我活躍番 (23:58)

文章日期:2023年01月01日

女團COLLAR在奪得「叱咤樂壇生力軍組合」金獎後到後台受訪,惟成員阿Day(許軼)因身體不適先行離開。隊長沈貞巧(Gao)坦言再次齊人演出,心情激動,沒想過自己會喊。阿Gao說︰「現場氣氛同聽到大家嘅支持,見到好多人鼓掌,好感動﹗」邱彥筒(Marf)表示︰「今次係我哋第一次唔戴耳機去表演,所以係一個好重大嘅體驗,同埋我哋可以好仔細聽到每一位觀眾嘅聲音。(最大感動係終於齊人?)係,新一年,我哋決定要繼續努力,將之前嘅沉澱同所有嘅練習拎番晒出嚟。」芯駖表示COLLAR會全面復工,未來會有很多計劃,包括出道一周年活動,亦將會推出新歌,感謝大家的支持及一直等待。她忍不住落淚,稱因COLLAR再次齊人而非常感動。

蘇芷晴(So Ching)因照顧在MIRROR演唱會事故中受傷的男友李啟言(阿Mo)而停工逾5個月,終於復工的她說︰「我都好興奮同好開心,因為隔咗差唔多半年先同7個成員終於可以一齊喺台上表演。多謝咁多位喺呢半年來,我哋冇全組人出嚟表演都咁支持我哋,好多謝大家﹗」被問到阿Mo是否支持她全面復工,So Ching說︰「我同佢一直以來都有共識,佢其實好支持我每一個決定,佢好開心見到我活躍番,因為呢一樣嘢對佢嚟講係一個喺治療同康復路上嘅一個好大動力,所以我都相信,佢係會好嘅,希望大家為佢多多祈禱﹗」

So Ching表示與阿Mo在溝通方面沒問題,稱男友可利用手機的人工智慧助理軟體「Siri」,雖然有點困難,但兩人總有方法去溝通。被問到阿Mo是否說過想她復工,So Ching說︰「我已經唔係好記得我哋之間嘅對話,係普通男女朋友之間講嘅一啲鼓勵說話,係sweet嘅、開心嘅。」提到她在台上獨唱時,聽見現場觀眾瘋狂尖叫仍忍得住眼淚,So Ching說︰「我都估唔到,就好似我都估唔到芯駖會喊。我好多謝觀眾,我哋頭先喺後台都有講,冇估計過我哋喺台上唱歌時,佢哋會企起身為我哋打氣,好多謝。(全面復工?)係呀﹗(男友情况穩定,所以你可以復工?)其實我哋經過呢一段咁長嘅時間,喺各方面都增加咗溝通。佢嘅情况亦好似代禱信所講嘅咁樣愈嚟愈向好,即係偏向穩定,起碼穩定先,咁所以我哋都覺得,即係我同我男朋友都覺得我要有番自己嘅工作,唔想辜負我嘅隊友同粉絲,所以想今日出嚟同大家見面,同埋今日係新嘅一年,想積極面向前。」談到停工期間屢傳退團,So Ching被問到可想過退團時,其他成員即時望向她問「冇吖嘛」,Marf說︰「我哋keep住有喺私人群組入面溝通,所以大家都好知道大家嘅方向係點,同埋最緊要信任。」

踏入2023年,So Ching表示她的新年願望只有一個,希望大家繼續為阿Mo祈禱。她說自己在停工期間一直有唱歌跳舞,為COLLAR的將來做好準備。談到公司可有給予阿Mo什麼支援,So Ching稱問阿Mo的家人、公司及相關單位比較好。對於她們所屬的MakerVille至今未有人現身公開交代事件,反而是MIRROR及她們COLLAR出來回答傳媒問題,COLLAR互望了一會,芯駖說︰「因為,其實我哋跳完舞就出嚟做訪問。」被問到可介意公司仍未有人現身交代,Marf說︰「因為我覺得一直以嚟,我哋都喺度整裝待發,我哋都要一啲時間去過濾,自己去調整同進修,然後先再出嚟見番大家,所以今日喺呢度見到大家都好開心。」最後提到阿Day身體不適,她表示各成員近日密集式綵排後陸續出現小問題,她們會繼續保養身體,希望會更強壯。

(即時娛樂)

相關字詞﹕蘇芷晴