劉鑾雄斥「挨柱男」自私自利 自爆屬高危人士:行行下會休克 (14:19)

文章日期:2023年01月03日

71歲富商劉鑾雄(大劉)去年12月23日在他旗下銅鑼灣皇室堡內鬧人的短片,在網上流傳,片段中見大劉斥罵一名男人,表現勞氣,不過焦點落在大劉身邊的呂麗君(現名呂姵霖),有傳大劉跟呂麗君復合,大劉向傳媒發澄清聲明。

今天(3日)大劉召開記者會,大會規定記者在採訪期間只可拍照及錄音。大劉先解釋當日「挨柱男」事件始末。大劉說:「嗰日皇室大廈有個男人,我都想澄清下,第一可能我哋公司處理得唔好,畀個男人踎咗喺條柱嗰度,咁我行過去嗰陣時,我就冇位過,點解冇位過呢?啱啱嗰陣時係五點半,過時過節好多人,我唯一要過,係得一個方法過,挨住個身過,我想話畀大家聽,平時喺屋企行路或者出街,少則有個保安畀我扶住隻手,多則嚴重嘅有兩個,我行行下會休克,呢啲係事實嚟嘅,唔係作出嚟。

我同嗰個人細細聲講:唔該你起身吖,阻住人過,佢答我唔係話好,佢話:『我好攰,所以休息下』,叫極佢唔肯起身,自私自利,嗰時我過唔到,過到嘅方法係挨住人身過,但有幾個問題出現,第一:人哋一轉身,一kick就kick到我,我會跌落地下,少則斷兩條骨,重則後腦跌落地下係會死,呢度其中一個問題;第二:我見到商場嘅人,大部分人有戴口罩,但有少部分冇戴,最大鑊就係呢樣嘢,如果經過揩到佢哋,萬一佢中咗招傳咗畀我,我就九死一生㗎。

我有食抗排斥藥,代表乜嘢呢?我哋打幾多支針,個效果都係得4成左右,一中招就好危險,年紀唔細,何况又器官移植,食過抗排斥藥,所以係高危。」

大劉還自爆已經打了5針,但依然是高危:「我要食抗排斥藥,抵抗力撳住咗,如果正常人打3﹑4﹑5針,就算中招都冇事,我已經打咗5針,但醫生叫我小心,萬一中招抵抗力等如普通人3﹑4成,所以我好驚㗎,我驚唔係驚怕死,最細個女得4歲,個仔得10歲,個女得14歲,我都望長命多幾年睇佢哋大,我唔係怕死。」

相關新聞:在旗下商場怒罵「挨柱男」片網上瘋傳 劉鑾雄跟舊愛呂麗君同行掀熱話

(即時娛樂)

相關字詞﹕劉鑾雄 大劉 挨柱男