大劉幫呂麗君純為維護仔女尊嚴:有啲人天生性格到死一日唔會改 (16:29)

文章日期:2023年01月03日

富商劉鑾雄(大劉)今天(3日)召開記者會,交代日前皇室堡事件男子爭執一事,期間提及自己健康狀况,以及和呂麗君(現名呂姵霖)的關係,大劉在記者會上中氣十足,亦有問必答。

大劉坦言最不想被見到他和呂麗君一齊,他說:「當時有人影我相,我唔嬲佢,佢嘅層次係咁,唔想人誤會以為復合,結果隔兩日就有網上打手寫『邊個大獲全勝搬返屋企』,呢啲係網上造謠!」

大劉又提及呂麗君:「今次幫呂小姐,我唔係考慮到仔女,一個20歲﹑一個12歲,我決定幫唔幫,平時0.1秒可以決定,今次唔係數目大細問題,但我諗咗兩分鐘,係乜嘢原因,因為我唔想有難堪嘅嘢出現,影響到仔女,保留小朋友一點尊嚴,希望記者會之後有人收歛啲,其實好Sad嘅,因為有啲人天生性格到死一日都唔會改,唯有黯然接受。」

問到呂麗君有什麼困難?大劉續說:「我真係唔想講,我做人做事,今日留一線,日後好相見,唔會趕盡殺絕,對任何人都係咁,唔止呂小姐,但係你哋留意金融﹑地產﹑財經,好快就會知,但我唔方便講,如果唔係為咗仔女,極度唔想幫佢。」

問到如果呂麗君將來再有求於他,會否拒絕?怕不怕報道出街後,不方便見呂麗君的仔女?他說:「開得呢個記者會,預咗一切所有發生後果,兵來將擋,水來土掩,(跟呂麗君的仔女見面?)8年前同小朋友見得多,之後因涉金錢問題,因為錢而就露出九尾狐,用法律方法解決咗,同仔女少見面,但𠵱家多咗幫某人,所以見多咗,但見多咗都要小心,保護自己,佢又話要出嚟,佢叫我打電話去名店送衫上門畀佢哋試,我就唔會咁做,因為唔想有遐想,呢啲都要避忌,不過我現在盡我能力照顧好兩個小朋友,但照顧得嚟要步步為營。」

問到呂麗君是否他心目中有機心的人?大劉聞言說:「形容得太膚淺,機心太膚淺,佢有方面好叻嘅,但搵唔到食,噏得就噏,我初時同太太(甘比)講,話佢好蠢唔係扮嘅,當時佢(甘比)唔信,𠵱家佢都信,當然佢𠵱家喺我面前詐傻扮懵,佢喺人面前已冇信用,講乜都冇人聽。」

相關新聞:傳與呂麗君復合惹熱議 大劉稱太太甘比冇嬲:點值得啫?

相關新聞:劉鑾雄斥「挨柱男」自私自利 自爆屬高危人士:行行下會休克

(即時娛樂)

 

相關字詞﹕大劉 劉鑾雄 呂麗君