劉鑾雄曾匯巨款畀53年前舊愛 自爆曾被姊妹花冒名騙財:賤到無倫 (18:24)

文章日期:2023年01月03日

富商劉鑾雄(大劉)在今天(3日)舉行的記者會上,除了交代身體狀况﹑澄清和呂麗君復合事件﹑以及提到家人外,他還談及過去女朋友,包括娛樂圈的舊愛,但他表示娛樂圈的女友只佔1%。記者問大劉有傳他好照顧以前女朋友,大劉說:「我唔識答你呢條問題,有啲係真有助養,但唔係全部,值得我贊助支持我就會做囉,我唔怕講畀你聽,我喺2﹑3年前,匯咗一筆錢係天文數字,畀一個53年前女朋友,你諗下佢𠵱家幾老,呢啲會照顧佢,因為佢值得。

有啲冇良心,有啲賤到無倫嘅,我講娛樂圈都有唔少,我喺呢度講兩句,但唔會開名,費事搞出大鑊。以前有個女朋友,兩姊妹夾埋冒簽我名,整張假文件去電油公司,申請張油卡,佢又唔好彩,畀我會計Check出嚟,我都冇去報警,如果報警就衰梗,我淨係話:『喂﹗你哋太狼喎﹗咁都得嘅?』如果我報警佢哋就死梗,我都冇做到(報警)。」

及後他續說:「油卡呢啲咁,你諗唔諗到會咁做?一個月萬幾元電油之嘛,都殺嘅?但犯法喎,你清唔清楚個意思?乜人都有㗎,仲有啲,結咗婚2﹑3年,一年都同我攞幾個鱷魚皮﹑鑽石手袋,我唔知你明唔明呀﹗」

大劉親揭The One真相:「The One個名係我個仔劉鳴煒改嘅,我本人喺任何思想﹑環境﹑私人及工作上,從來冇諗過The One呢個字出嚟。

當有啲人想搵老襯,成個廣告版隊埋嚟,叫我搵秘書去登廣告,我都會照幫手嘅。(蕭若元在節目表示The One是你一生中至愛?)我私下冇諗過叫The One,第一,我英文好水皮,第二,個稿係人哋交嚟,交嚟叫我秘書去登,借我哋秘書去呃老襯。」

大劉表示今次開記者會,最緊要作出澄清:「今次唔係豁出嚟,係谷咗氣好耐,將啲冤鬱氣喺個心擺咗30幾年,(現在舒服些?)唔會,不過最緊要係澄清,唔想再畀人造謠造非,包括女人﹑蕭才子,話我狂躁症,話我最愛李嘉欣﹑The One。(將The One改名?)梗係唔會啦,因為個名係我個仔改㗎嘛。」

他續說:「好多嘢谷谷埋埋,又話我喺飛機鬧人又摑人兩巴﹑人哋喊我即刻喺袋攞張支票掟落塊面,我隨身唔袋支票,乜嘢都有人作,啲人唔抵得我,搵到少少錢,多幾個女朋友...把口喺人哋到,我可以大膽講,娛樂圈邊個真係人﹑真係鬼﹑真係魔,神就冇,鬼同魔就多喇,我做人都有道德底線...結果有人成功咗,The One搞掂咗,我都替佢開心,唔係咁易搵㗎﹗」記者問到在眾多女朋友之中,有沒有值得稱讚?大劉說:「娛樂圈?I am Sorry,冇,係絕對冇﹑係絕對絕對冇。」

相關新聞:大劉幫呂麗君純為維護仔女尊嚴:有啲人天生性格到死一日唔會改

相關新聞:傳與呂麗君復合惹熱議 大劉稱太太甘比冇嬲:點值得啫?

相關新聞:劉鑾雄斥「挨柱男」自私自利 自爆屬高危人士:行行下會休克

 

(即時娛樂)

相關字詞﹕劉鑾雄 李嘉欣