大劉籲「燈神」勿胡亂招搖撞騙 唔向蕭若元採法律行動 (18:47)

文章日期:2023年01月03日

富商劉鑾雄(大劉)在今天(3日)舉行的記者會上,除了交代身體狀况﹑澄清和呂麗君復合事件﹑談到太太陳凱韻(甘比)﹑以及過去女朋友外,還有提到「燈神」蕭若元。

對於蕭若元在其平台說到跟大劉好熟,大劉看後覺得好好笑,他說:「講到我同佢好熟,食過10幾次飯,其實我只係見過佢一次,是36、7年前喺黃玉郎公司,當時黃玉郎同我講蕭若元人工有20幾萬,我仲問:『點解咁貴?』黃玉郎話佢英文好,我話喺外國派牛奶同報紙嘅英文都好。叻有乜用,天專收叻人,佢因為欠債要避走台灣,個仔蕭定一又破產,我都好同情同可憐佢,我幫過好多窮人,如果佢有問題,我唔介意幫埋佢。」大劉還叫蕭若元:「求求你讓我躲開,不要借我個名talk 3、talk4(說三道四),唔好胡亂招搖撞騙,話我狂躁症,佢個症就係『荷包肝硬化』。」

大劉不會要求蕭若元收回言論或採取法律行動,他說:「佢人喺台灣,事事都法律行動,變相益佢,亦唔會叫台灣朋友『探下』佢,因為我唔想影響到第二代,不過如果佢再講,會打擊佢喺台灣網絡平台,令佢無晒信用。」

相關新聞:劉鑾雄親解The One廣告真相 大爆曾被姊妹花冒名騙財:賤到無倫 

相關新聞:大劉幫呂麗君純為維護仔女尊嚴:有啲人天生性格到死一日唔會改

相關新聞:傳與呂麗君復合惹熱議 大劉稱太太甘比冇嬲:點值得啫?

相關新聞:劉鑾雄斥「挨柱男」自私自利 自爆屬高危人士:行行下會休克

(即時娛樂)

相關字詞﹕大劉 劉鑾雄 燈神 蕭若元