馮允謙拍個唱海報被「困」 盼紅館開騷半空飛天唱歌 (20:18)

文章日期:2023年01月03日

「唱作王子」馮允謙(Jay)日前在新碟《LOVE & LOSS》發布會上透露「三月紅館見」,即掀起Fans騷動,就連他在加拿大的家人,準備機票返港捧場,演唱會海報終於曝光,正式宣布Jay Fung首個紅館個唱《JAYPOP LIVE@COLISEUM 馮允謙演唱會 2023》,將於3月25至26日舉行,票價HK$880、HK$580和HK$380,1月12日起信用卡優先訂票。

演唱會海報色彩繽紛,Jay Fung吹著吹波糖,頸上掛著POP字樣的頸鏈,玩味十足。拍攝時,雖然他被一張大紙板「困」住,紙板有3個窿,他只可以露出頭部和一雙手,動彈不得,但心情大好,風騷擺甫士表情多多。期間因為雙手剛好觸不到頭部,鼻痕痕時嗌救命,非常搞笑。

終於如願踏上紅館開個唱,Jay Fung拍海報時,笑到見牙唔見眼,他說:「好開心,等咗11年,我終於喺紅館開演唱會啦!點解演唱會名叫『JAYPOP』?其實我寫咗咁多Pop songs畀自己同埋人哋,我都好想喺自己嘅演唱會,分享我Jay嘅心中嘅Pop songs。今次演唱會海報用咗好多顏色,透過唔同色彩,畀大家見到不同嘅我,希望大家同我一樣,咁期待呢個演唱會。」

除了唱歌表演,Jay Fung透露還有一個大膽的願望,他說:「我睇過其他歌手紅館演唱會,會吊威也飛嚟飛去,好開心,雖然我有少少畏高,但咁難得喺紅館開騷,好想挑戰自己,唔知今次有無機會?」

(即時娛樂)