有種好男人|吳偉豪唔叻冧女自爆愛黐媽咪 李佳芯「女神日常」仙氣畫面放題 (21:53)

文章日期:2023年01月03日

無綫劇《有種好男人》昨(2日)晚一集,講述城中富豪蔣定天(張國強KK飾)之子蔣卓霆(林正峰飾),與游子澄Charlie(李佳芯Ali飾)兒子苗成林Woody(吳偉豪Ricco飾),被揭發秘密從英國回港後,二人暗中進行復仇大計。

正當Woody與卓霆在大宅外埋伏,不知就裏的Charlie致電囝囝要求視訊通話,Woody以連篇大話推搪並轉移話題;兩母子感情深厚,「前世情人」Woody更Sweet爆以「游游」稱呼媽咪,又搞笑叮囑媽咪要「檢點啲」別「亂咁搞大個肚」。

劇中吳偉豪口花花冧媽咪Ali,現實中是否也好識冧女仔?Ricco笑言只是劇本寫得好:「好彩Flirt嗰啲唔使我諗,因為我把口真係唔叻冧女仔,反而私下對媽咪更黐身,同埋識逗媽咪開心。我哋關係好似朋友咁,溝通上基本尊敬一定有,但可能屋企多人,所以大家都好Easy-going(隨和)。」平日會否管束媽咪?他笑謂:「一時時啦,但主要都係媽咪管住晒我囉。」

本集另一焦點,是楊日正(馬德鐘飾)向姑姐楊飛雲(陳自瑤Yoyo飾)前度郎子偉(姚亦澧飾)討債,豈料日正喝下對方落了迷暈藥的酒,昏倒並滾至坡下岸邊。跟日正約好見面的Charlie察覺有異樣,隨即回公司追查對方GPS定位,成功救回日正;日正在朦朧間看到Charlie一臉擔心,開始有所心動。

今集還加插了不少「女神日常」片段,包括Charlie海棠春睡甫士、牀上伸懶腰、睡衣Look煮早餐等,網民睇見均大讚Ali「仙氣」十足。

談到繼《跳躍生命線》後跟Ali再合作,對手戲多之餘還不乏甜蜜場口,馬德鐘坦言新鮮感倍增:「我哋用好多時間去傾啲情節點處理,其中喺茶水間一幕浪漫親熱戲,都用咗頗長時間去傾同拍,希望攞到劇本嘅感覺,令觀眾感受到我嘅矛盾心情。」至於私下是否「浪漫派」?他認為兩公婆一起過平凡生活才是最浪漫:「我覺得同太太一齊行超級市場、做家務、為日常生活打點,已經係好浪漫嘅事。」

(即時娛樂)