COLLAR 1周年出新歌 蘇芷晴歸隊網民Like爆打氣 (22:48)

文章日期:2023年01月03日

女團COLLAR成員蘇芷晴(So Ching)歸隊於元旦舉行的《叱咤樂壇頒獎禮》跟隊友再踏舞台,投入演出狀態受稱讚,隨後她亦接受簡短訪問說出過去5個多月照顧男友李啟言(Mo)的情況,男友支持下她會全面復工。終於掃除外界一直傳So Ching會退團的疑慮,暫停了半年的COLLAR社交平台,今日終於更新。1月12日是COLLAR出道一周年,社交網上載8人的大頭視頻,寫道:「The Bright Side  Jan 12 |1st Anniversary Coming soon #TheBrightSide #ComingSoon #Staytuned #COLLAR」粉絲留言期待她們的新歌,以So Ching的短片最多人Like與留言,短短2小時已有6萬個Like,更多留言為她打氣。

隊長Gao昨日也分享一張在《叱咤樂壇頒獎禮》後的COLLAR「牀照」,8人擠咗牀上並高舉叱咤獎座展笑臉。Gao多謝大會頒獎給她們,寫道:「 手上接過獎嘅一刻真係別具意思,腦海入面即刻浮現好多呢一年以來嘅點滴... ...無諗過內心會咁激動,有少少控制唔到自己,明明係期待已久嘅8人OFF/ON 舞台,但自己嘅表現好差... 對唔住。多謝企起身為蘇芷晴歡呼打氣嘅所有人,個一刻心裡OS 『好好看著她吧!』我們最叻最堅強嘅女人,真係好有型!要多謝嘅都係台上多謝晒,要講嘅都係台上講晒了,未來嘅日子請繼續多多指教。大家好,我哋係COLLAR!」

(即時娛樂)

 

相關字詞﹕蘇芷晴