姜濤《阿媽有咗第二個》 2022最高票房香港電影第3位 (14:30)

文章日期:2023年01月04日

香港電影在過去一年氣勢如虹,不少港產片均在票房上獲得好成績。古天樂監製兼主演電影《明日戰記》憑逾8100萬票房,成為2022年最高票房的香港電影;黃子華有份主演的電影《飯戲攻心》憑逾7700萬票房緊隨其後;姜濤、柳應廷(Jer)跟毛舜筠(毛姐)主演電影《阿媽有咗第二個》,則憑超過4000萬票房坐穩季軍位置。《阿媽》同時於2022年香港本地電影票房的總榜上排名第9。

《阿媽》電影公司在社交平台發文︰「可以躋身全年排行榜,並唔係一件容易嘅事。多謝每一個入場睇戲嘅觀眾!多謝曾經向身邊朋友推介呢套電影嘅觀眾!最要多謝所有有份參與呢套電影嘅朋友!2023年繼續做好香港電影!」《阿媽》導演彭秀慧說︰「感謝觀眾每一個支持每一份鼓勵。感謝劇組前前後後左左右右。感謝公司上上下下大大細細。」

(即時娛樂)